Sunday 8 August 2010

Mellemkval i morgen

I dag blev VM skudt i gang med sprinten og i morgen starter VM for mig med Kvalifikation på Mellemdistancen.

I dag var en godkendt dansk dag på sprinten synes jeg. De fleste af de unge klarede at håndtere nerverne, og præsterede rigtig flot når man tænker på at tre af dem gjorde debut på Senior-VM. Zenia løb et godt teknisk løb og var bare 1sek fra finalen, hvilket er en mega nedern følelse, som jeg selv prøvede i min debut i Ukraine 2007. Og Søren og Rasmus lavede top25 placeringer hvilket må siges at være imponerende. Desuden lavede Maja sit bedste VM resultat med en 9.plads, hvilket også er imponerende eftersom hun efter O-ringen har ligget 10 dage med halsbetændelse. De to garvede i gamet, Mikkel og Signe, var begge ikke helt tilfredse, men fik forsat godkendte placeringer i en meget tæt VM-sprint. Det skal dog ikke overskygge at der er en god stemning i truppen, og vi ser fremad mod de nye udfordringer som allerede venter i morgen.

Jeg har følt mig bedre og bedre i løbet af dagene heroppe, og føler at kroppen er helt klar til at komme i gang nu. jeg har et langt hårdt VM-program foran mig, så det handler først og fremmest om at tage sig sikkert til finalerne de næste par dage, med mest overskud i behold. Jeg har trænet meget i tungt nordisk terræn og ved præcis hvad der venter og hvad udfordringerne bliver, så det giver god selvtillid. Samtidig gælder det også om at få nogle startplaceringer til finalerne, og med en god teknisk gennemførsel ved jeg at jeg kommer til at ligge godt til.

2 comments:

Anonymous said...

Amiable dispatch and this mail helped me alot in my college assignement. Gratefulness you on your information.

Unknown said...

hop over to here dolabuy louis vuitton navigate to this website www.dolabuy.ru find Dolabuy Louis Vuitton