Saturday 15 August 2009

Now it begins...

I morgen starter VM i Orientering 2009, og for mit vedkommende er der Mellemdistance kvalifikation på programmet.

Jeg har siden sidste sommer set frem til den kommende uge hvor de mange træningstimer skal udbetales i form af gode præstationer og resultater. Vi har siden tirsdag været her i Miskolc hvor vi har trænet, slappet af, lavet gøjl og ladet op til de forestående strabadser, og jeg samtidig med at formen er blevet bedre og bedre, har jeg også en rigtig god fornemmelse i maven, fordi jeg ved hvad jeg skal og hvad der kræves.

Der har været en god stemning i den danske trup og det har været godt at have nogle dage til at komme ind på folk igen. Det er vigtigt så der forhåbentlig ikke opstår uoverensstemmelser undervejs, hvilket er svært når 9 løbere og 4 ledere skal få alt til at fungere. Folk virker i rigtig god form og tændte, dog blev Rasmus Søes lidt forkølet i går, men det virker ikke så slemt, så jeg tror han er klar på Langdistance kvalifikationen på mandag.


Jeg starter kl 11.00 i morgen, 15 går videre fra hvert heat, så selvom det altid er spændende på første konkurrence, så er selvtilliden i top. World of O har samlet det meste info om VM her


Lang træning i Slovakiet - find 1 fejl - Foto: Tutzon

No comments: