Saturday 4 August 2007

Godkendt VM-test mellemdistance

I dag lykkedes det for mig at hive en 2.plads hjem på mellem-testen, til trods for en usikker start med en del bom.

Jeg var åbenbart slet ikke koncentreret da jeg løb ud af startboksen i dag for allerede til 1'eren havde jeg mistede jeg kontakten og til 2'eren røg jeg skævt. På 5'eren gik det så helt galt i min indgang til posten hvor jeg aldrig kom op på rette højdeniveau og lå og rodede rundt 1-2 kurver for langt nede. Inden jeg fik mig snøvlet ud til en sti og læst mig ind havde jeg mistet 1min20sek og da der røg yderligere 10sek på 6'eren følte jeg allerede at løbet var kørt. Jeg fik dog sparket mig selv alvorligt bagi og sagde til mig selv at jeg ikke ville give op, selvom jeg havde mistet op mod 1min45sek i alt. Herfra havde jeg meget bedre kontrol og kunne også øge farten på de passager hvor det var muligt. Jeg syntes egentlig at jeg var ret godt løbende og holdt på med tempoet på nogle nemme løbestræk midt på banen... Tilsidst begyndte jeg at blive lidt træt men holdt koncentrationen og fik gennemført resten af banen uden bom.
I mål var jeg 1½min efter en tidligt startende René Rokkjær, som senere viste sig at vinde og min tid var til min egen overraskelse næstbedst. Resultatmæssigt var jeg ganske tilfreds da det giver mig gode kort på hånden til en vm-udtagelse forud for langdistancen i morgen, men teknisk var jeg ikke tilfreds med min præstation i dag og der er noget at arbejde med hvis jeg får lov at løbe mellemdistance til VM...
Efterfølgende har jeg dog været frisk nok og ser frem til en hård langdistance i morgen. Jeg har stort set ikke løbet over 1½ time siden marts, så det blir spændende at se både hvad kroppen og knæene kan holde til på en bane med vindertid på 1t25min. Jeg har dog lovet mig selv at hvis jeg mærker det mindste til knæene stopper jeg, og så må vi se om et enkelt løb er godt nok til en vm-udtagelse?!
Men jeg er dog ret fortrøstningsfuld og tror at jeg godt vil kunne løbe hele banen uden problemer sådan som knæene har været de sidste par uger. Det blir i hvert fald fedt at presse kroppen på en langdistance igen!!

Resultater fra dagens mellemdistance kan findes her

4 comments:

Anonymous said...

Hej Tue
Flot testløb trods alt. Vidste slet ikke du interesserede dig for heste;-)

Unknown said...

useful referenceYour Domain Name navigate herecheck my blog imp sourceclick over here

shasoo said...

replica bags nancy replica bags for sale 7a replica bags wholesale

seneigh said...

our website dolabuy hermes check here Prada Dolabuy click here for more info Louis Vuitton Dolabuy