Monday 30 April 2012

Succes!

Den 1.april løb jeg månedens første løbetræning og i dag, på april måneds sidste dag, løb jeg så månedens anden (og sidste) løbetræning: 1 km med 10km/t på løbebånd.

På trods af den voldsomme distance og hastighed, så klarede jeg faktisk at gennemføre den, og det skete uden at mærke noget til hverken det ene eller andet brud i knæet, hvilket må betegnes på en succes. At jeg sandsynligvis lignede en gammel dame undervejs, og til dels også følte det sådan, bliver forhåbentligt hurtigt bedre. De kloge siger at reaktionerne godt kan være op til 30 timer forsinket så i morgen skal jeg mærke efter, og hvis jeg ikke mærker noget, så står den på 1,5km jog på onsdag. Det føles dog som om at knæet kan tåle den ekstra belastning som løbningen giver, så jeg er optimistisk.

Sidste uge fik jeg igen trænet godt på med den alternative træning, og nåede i underkant af 22 timers træning, så det går fortsat som planlagt. Jeg skal også prøve at træne en del alternativ træning i denne uge, ved siden af løbetræningen, men jeg skal også lige have afleveret en bacheloropgave på fredag, så den har 1.prioritet de næste dage. 


No comments: