Friday 30 April 2010

Tiomila

Om 25 min rejser jeg til Finspång for at løbe Tiomila. Mens de andre har været på plads siden i går har jeg i stedet brugt tiden på at forberede mig til VMS-eksamen på mandag kl 10. Ikke optimale forberedelser, men ikke desto mindre har jeg stort set sommerferie på onsdag når den sidste lab-rapport er afleveret, så det bliver nice...
Træningen har gået fint, jeg nåede 65 timer i marts og 50 timer i april, og har siden påske sat lidt ned for mængden og op for intensiteten. Tiomila bliver sidste konkurrence i denne periode og fra næste uge af starter 3 hårde uger, inden jeg skal lade op til EM.

Vi stiller med et stærkt hold bestående af:
1. Kjell Arild
2. Martin Soukup
3. RunO
4. Andreas Johansson
5. Mikkel
6. Eirik Watterdal
7. Daniel Marston
8. Andreas Müller
9. Tue Lassen
10. Carl Waaler Kaas

Alle har potencialet til at være med helt fremme, så det bliver spændende og se om alle lykkes. Målet er en top10 placering, som jeg anser for at være ambitiøst men realistisk.

No comments: