Tuesday 17 June 2008

26'er på Forssa Games og 19'er Jukola

Forssa Games var en kortdistancebane på 4,1km som vi løb torsdag aften på vej til Tampere og Jukola. Jeg løb et godkendt løb, dog efter et 35-40sek bom på 1'eren og en del slinger på de 3 sidste poster. Der var en del kvas og sten i bunden, men jeg synes at farten var ret god og selvom stræktiderne på hjemmesiden er svære at få noget ud af, havde jeg i forhold til de andre BSK løbere holdt højest fart. Det endte med ca.1½min bom og en 26.plads, 2½min efter Pasi Ikonen. Det var et rigtig stærkt startfelt, så jeg var egentlig ok tilfreds. Resultater her


På Jukola var jeg sat til at løbe den 10km lange 6.tur. Vores 1.tur blev væltet i starten og kom aldrig tilbage i teten og mistede 10min, uheldig start. Derfra løb holdet egentlig ret godt især Martin Soukop på 3.turen, som tog 3min ind på teten og så var vi lige pludselig i top 20. Mikkel sendte mig ud som 18'er, og jeg følte mig klar til at fyre den af selvom maven ikke var helt tilfreds med at skulle igang så tidligt. Jeg bommede 1'eren med 45sek, da jeg blev usikker og fandt en anden gafling først. Derfra gik det ok nogle kilometer dog med små sving på 4'eren og 7'eren. Her så jeg også Baptiste Rollier som var startet 1½min før mig, så det gav lidt ekstra selvtillid. Til 9'eren havde jeg bestemt mig for at køre ret lige på, men fik aldrig fundet rytmen og på vej ned i posten får jeg drejet helt skævt men får hurtigt læst mig ind, og mister bare 1½min her. Indtil 15'eren gik det ret godt med god kontrol, men på 16'eren laver jeg en lille krølle og på 17'eren ryger jeg så helt skævt igen og mister 45sek. På 18'eren mister jeg noget på at køre ligepå, men løber ok tilsidst hvor jeg kommer op til Hiisirasti, Pan-Kristianstad og et andet hold. Bommer dog også lidt på 23'eren og sidste posten, men holder dem bag mig i mål og kan sende Eirik ud som 15'er med Khramov og Tervo. Eirik løber også godkendt, men lukker desværre 3 hold forbi på sidste runde og vi ender som 19'er, som klart er tilfredsstillende.
Jeg var ikke helt tilfreds med mit løb da jeg kom i mål da jeg havde bommet 4½min, men set i forhold til de andre på 6.turen var det ikke helt skidt. Havde også 19.bedste etapetid, så det betyder at farten har været god når det gik godt, så det tager jeg med mig.

I denne uge kommer den til at stå på opladning til World Cup på fredag og lørdag, hvor den skal have max gas så jeg kan få en VM-billet. Jeg har besøg af Ross Morisson fra NZ og vi skal ud og løbe en del relvante træninger, så vi kan være 100% forberedt. Efter en rolig dag i går skal vi træne hårdt de næste 2 dage, formen føles god, så det bliver fedt!

13 comments:

Anonymous said...

It could challenge the ideas of the people who visit your blog.

Anonymous said...

Concentrate to the things that could give information to the people.

Anonymous said...

Yuts, daw palagpat imo blog.

Anonymous said...

Katon, Goukakyu no jutsu.

Anonymous said...

Yuts, daw palagpat imo blog.

Anonymous said...

Damu pa kmu to?.. Nano ni klase blog man?

Anonymous said...

Thanks. Im Inspired again.

Anonymous said...

Well for me its better to be more realistic.

Anonymous said...

i'm also into those things. care to give some advice?

Anonymous said...

Damu pa kmu to?.. Nano ni klase blog man?

Anonymous said...

Such a nice blog. I hope you will create another post like this.

Anonymous said...

Alla hu akhbar!!!

yanmaneee said...

michael kors handbags
golden goose
coach factory outlet
coach outlet
michael kors handbags
yeezy shoes
supreme hoodie
yeezys
vapormax
jordan 11