Monday, 12 March 2012

Mængdetræning...

Uge 9


Mandag
Aften: Joggetur på vej Asker - 55min - 8,2km - Lav intensitet
Aften: Core stability Asker - 45min


Tirsdag

Formiddag: Joggetur på snestier/skipor - 1t6min - 11,1km - Lav intensitet
Aften: Interval på Bislett (6 x 2100m, 1min pause) - (7,02 - 7,00 - 7,02 - 6,53 - 6,45) + jog til Bislett som opvarmning (4,8km) - 1t41min - 20,7km - Mod-Høj intensitet


Onsdag

Formiddag: Langtur på snestier/skispor + 30min o-teknik Sognsvann Øst - 2t11min - 20,5km - Lav intensitet
Aften: 8RM - Max. Styrke / Ekplosiv Styrke / Spenst / Spurt - 1t35min - 4,5km


Torsdag

Formiddag: Langrend (skøjt) - 1t16min - Lav-Mod intensitet

Aften: Sprintorientering Kampen 2 x 10-15min - 1t15min - 14km - Mod-Høj intensitet


Fredag

Formiddag: 8RM - Max. Styrke / Ekplosiv Styrke / Spenst / Spurt - 1t24min - 4,7km

Aften: Interval på Bislett (10 x 1020m, 1min pause) - (3,14 - 3,14 - 3,13 - 3,12 - 3,13 - 3,10 - 3,09 - 3,09 - 3,08 - 3,01) + jog til og fra Bislett (2 x 4,8km) - 1t46min - 20,9km - Høj intensitet


Lørdag

Formiddag: Langrend (skøjt) - 1t23min - Lav intensitet

Eftermiddag: Langtur, 3 skovsprinter Bygdøy a 3km + løb til og fra på vej (2 x 8km) - 2t35min - 25,5km - Lav intensitet


Søndag

Formiddag: O-intervaller Bøkeskogen Larvik (6 x ca. 1000m (4-5min) + 35min jog bagefter - 1t35min 15,9km Mod-Høj intensitet

Eftermiddag: Mangeposttræning Aske Nord Larvik - 1t2min - 7,5km - Lav intensitet



Totalt: 20t29min - 153,5km



Uge 10:


Mandag

Aften: Joggetur på vej Asker - 35min - 6,4km - Lav intensitet
Aften: Core Stability Asker - 40min


Tirsdag

Formiddag: Joggetur på sne(is)stier/skispor - 1t9min - 12,6km - Lav intensitet

Aften: Interval på Bislett (5 x 2650m, 1½min pause) (8,41 - 8,42 - 8,36 - 8,39 - 8,30)
+ jog til og fra Bislett (2 x 4,8km) - 1t49min - 24,2km - Høj intensitet


Onsdag

Formiddag: Langtur på skispor/stier - 1t48min - 18,1km - Lav intensitet

Aften: 8RM - Max. Styrke / Ekplosiv Styrke / Spenst / Spurt - 1t31min - 4,5km


Torsdag

Formiddag: Rejse til København

Aften: Interval Østerbro stadion (8 x 1000m, 1½min pause) (3,14 - 3,08 - 3,04 - 3,02 - 3,01 - 3,03 - 2,59 - 2,55) + jog til og fra (2 x 8,2km) -1t55min - 25,6km - Høj-Max intensitet


Fredag

Formiddag: 8RM - Max. Styrke / Ekplosiv Styrke / Spenst / Spurt - 1t22min - 2km

Aften: Joggetur på grus/vej - 1t14min - 14,4km - Lav intensitet


Lørdag

Formiddag: Joggetur på vej/grus - 59min - 11,3km - Lav intensitet

Eftermiddag: O-langtur Geel Skov/Rude skov u/poster - 2t28min - 25,1km - Lav intensitet

Søndag

Formiddag: 15km motionsløb i Fælledparken: 49min45sek - (16,44 - 16,43 - 16,19 /5km)
Resultater her - 1t34min - 23km - Høj intensitet


Totalt: 17t2min - 167,2km

3 comments:

Rasmus Søes said...

Du blir så stærk Tue! glad for at se at du har taget 1 min pause konceptet til dig på tærskelintervallerne :)

Søren Schwartz said...
This comment has been removed by the author.
Søren Schwartz said...

imponerende! det er dælme sejt. glæder mig til at dyste mod dig :-)